کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317845 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

حتما قبل از فروش گوشی اندرویدی خود این را بخوانید

حتما برای بسیاری از شما پیش آمده که به دلایل مختلف نیاز به فروش اسمارت فون خود داشته باشید . هرچند این کار مورد علاقه هیچ یک از شما نبوده است ، به هر حال دغدغه اصلی همه ما هنگام فروش دستگاه های اندرویدی ، امکان بازیابی اطلاعات شخصی ما از روی دستگاه بعد فروش آنها است . در ادامه با کارهای ایمنی قبل از فروش دسگاه ، با گجت نیوز همراه باشید .

sell-android-smartphone
به گزارش سافت گذر به نقل گجت نیوز؛اگر قصد فروش تلفن همراه یا تبلت اندرویدی خود را دارید ، ممکن است فقط بازیابی تنظیمات کارخانه (Reset Factory) برای از بین بردن تمام اطلاعات از روی دستگاه کافی نباشد ، زیرا در بسیاری از دستگاه ها بعد از بازیابی تنظیمات کارخانه هنوز هم تمام فایلهای شما از روی دستگاه پاک نشده ، بلکه با تغییر ساختار و منابع امکان دسترسی به آن محدود تر شده و به عبارتی از دسترس عموم خارج شده اما با استفاده از ابزار های مختلف هک هر کس می تواند تمام اطلاعات این دستگاه را مجددا بازیابی کند . حال این سوال پیش می آید ، چاره چیست و باید چه کارهایی را انجام داد ؟
شما می توانید با انجام دادن یک سری مراحل، از رخ دادن این اتفاق جلوگیری کنید. برای این منظور باید تمام اطلاعات دستگاه تان را رمز نگاری (Encrypt) کنید.

sell-android-smartphone-1

با انجام این کار حتی اگر کسی هم بتواند پس از Reset Factory به فایل هایتان دسترسی پیدا کند، به دلیل رمز نگاری شدن، آن فایل ها ساختاری غیر قابل فهم خواهند داشت و دیگر قابل استفاده نخواهند بود. برای رمزنگاری کردن فایل ها، به بخش تنظیمات یا همان Settings گوشی رفته و در قسمت Security می توانید گزینه ی مربوط به Encrypt را ببینید. گزینه ی مربوط به رمزنگاری در نسخه های مختلف اندروید در مسیری مشابه به این وجود دارد.

sell-android-smartphone-2
رمزنگاری کردن گوشی یا تبلت می تواند یک ساعت یا حتی بیشتر زمان ببرد، پس صبور باشید و منتظر بمانید تا فرایند تا به صورت کامل به پایان برسد. به دلیل اطمینان خاطر داشتن از امنیت اطلاعات، این کار ارزش انجام دادن را دارد. همچنین فراموش نکنید که کد PIN مربوط به رمزنگاری (که با کد PIN قفل صفحه متفاوت است) را حتما یادداشت کنید. در حالت ایده آل، انجام این کار (رمزنگاری کردن اطلاعات) آخرین مرحله ی قبل از انتخاب گزینه ی Reset Data Factory از بخش Backup & rest به منظور ریست گوشی به وضعیت اولیه (کارخانه) است.

وقتی که این کارها را انجام دادید، می توانید با خیال راحت گوشی خود را به هر کسی که خواستید بفروشید، زیرا اکنون می دانید که حتی اگر اثر کوچکی از فایل هایتان هم روی گوشی باقی مانده باشد (پس از Reset Factory)، رمزنگاری و محافظت شده است. البته نوع دیگری از رمزنگاری به نام رمزنگاری سخت افزاری (Hardware encryption) وجود دارد که در دستگاه های با سیستم عامل iOS تعبیه شده است. پس از اگر یک گوشی iPhone یا یک تبلت iPad دارید، می توانید از انجام این مراحل صرف نظر کنید، چون با وجود رمزنگاری سخت افزاری دیگر به انجام این کارها نیازی نخواهید داشت.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 22492 گروه خبری: اخبار آموزشی منبع خبر: گجت نیوز تاریخ خبر: 1393/06/16 تعداد مشاهده: 1536
سافت گذر
نظرات بینندگان

namdar 1393/06/18 21:19
ممنونlay:none">prednisolon blodsocker prednisolon klysma prednisolon graviditet
گ.شاهی 1393/06/17 17:50
یک درخواست دیگه هم دارم یک نرم افزار مدیریت فایا ممکنه واسم ایمیل کنید یا معرفی کنید دانلود کنم با سپاس
گ.شاهی 1393/06/17 17:45
سلام واقعا ممنون که چنین موارد مهمی رو در سایت گذاشتید من گوشیم مشکل پیدا کرده و احتمالش زیاده که با گرانتی تعویض کنم
فقط اینکه گوشیم htcdesire 300هستش ممنون میشم طریقه ریست آنرا امروز بمن بگید چون توsecurityکه رفتم گزینهencryptرا نیافتم واقعا ممنون میشم واسم ایمیل کنید امروز.یا فردا .lay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol bolus